پژوهش و بررسی با تمرکز بر شناسایی و اجرای اقدامات و فرآیندهای اصلاحی یا نوآورانه در هر یک از ارکان زنجیره ارزش و زنجیره تامین کسبوکارهای فعال در صنعت پست و لجستیک با رویکرد علمی و فناورانه که توسعه دانش و فناوری را در صنعت نیز فراهم میکند که گروه مشاوره پست نوآورانه با تکیه بر تجربه و دانش علمی- تخصصی خود در مسیر کسب جایگاه مطلوبتر در صنعت پست و لجستیک در کنار شما میباشد.
خدمات مشاوره
هماندیشی و ارائهی روشهای کاربردی به کسبوکارها برای شناسایی فرصتها و تهدیدهای پیشرو در بازارهای خرد و کلان، همفکری و ارائهی راهحل با توجه به شرایط محصول/ خدمت و مشتریان برای توسعهی بازار، همراهی و ارائهی مشاوره در انتخاب استراتژی مناسب برای توسعه کسبوکار، برنامهریزی، کنترل و ارزیابی، شیوههای تامین سرمایه و …. از جمله فعالیتهای قابل ارائه توسط مشاورین و متخصصین حوزهی پست و لجستیک ارائه میشود.
خدمات آموزش
تهیه و تدوین محتوای آموزشی متناسب با نیاز کسبوکارهای فعال در صنعت پست و لجستیک با توجه بر تحولات فناورانه قابل کاربرد در صنعت پست و لجستیک، برگزاری دورههای آموزشی داخلی و بینالمللی، نشستهای علمی-تخصصی، کارگاههای آموزشی و کاربردی با بهرهگیری از متخصصان داخلی و بینالمللی، برگزاری همایشهای یکروزه بصورت حضوری و مجازی، …. اقدامات قابل ارائه توسط تیم آموزشی گروه مشاوره پست نوآورانه (اینوپست) میباشد.
خدمات حل مساله
شناسایی و تشخیص مساله (چه مسیری میتوانید در گذر از وضعیت فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب مناسب باشد)، یکی از بخشهای اصلی کسبوکار میباشد که مهارت حل مساله با هر سطح (ساده، پیچیده) و هر حوزهای ( محیط داخلی، محیط خارجی) در کنار تحلیل و ارزیابی مساله (شناسایی علل اصلی بروز مساله)، یافتن و انتخاب راه حل، بررسی اثر بخشی راهحل انتخابی، متکی بر دانش تخصصی است که تیم مدیریت استراتژیک، بهترینها انتخابها و راهحلها را به شما ارائه مینمایند.
خدمات طراحی و تولید
تبدیل ایدههای جدید به واقعیت و توسعه یک محصول نوین، فرآیندی درهم تنیده و پیچیده از چندین فرآیند و اقدام جزییتر میباشد. توسعهی مفهوم، تحلیل تجاری، ارزیابی بازاریابی و تجاریسازی، فرآیندها و مراحل قابل اجرا قبل از توسعه محصول میباشند که این کار مستلزم بررسی نتايج پژوهشهاي واحد تحقيق و توسعه، جمعآوري اطلاعات از قيمت در بخشهای مختلف بازار، تغيير گرايشها و سليقهها، كاربرد محصول، روندهاي سياسي و محدوديت منابع، نياز مصرفكنندگان و… ميباشد.